sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

Synttäreitä!



9. huhtikuuta oli Tiian synttärit, 11.4 mun synttärit ja 14.4 Madelinen synttärit! Me täytettiin 17 vuotta ja koira 4. Kakkukuvat on mun familysynttäreiltä sunnuntaina. Sain pääosin rahaa lahjaksi, koska se on paljon helpompaa, mutta mun eno oli tuonut mulle ulkomailta Adidaksen Superstarit ja AF:n laukun! Ei ole valitettavasti kuvia nyt, voisin jopa panostaa ja yrittää ottaa pian koska ne on tosi hienot. Sain myös mun tädiltä YSL:n meikkipaletin!
    Mulla ei ole hirveästi kuvia mun synttäripäivältä eli maanantailta, koska se oli niin mahtava ja ihana päivä, etten ehtinyt yhtään kuvata. Mentiin silloin koulusta suoraan Bean, Helmin, Venlan, Lotan ja Annalotan kanssa Svenska Teaternin salaattipaikkaan syömään, ja oli ihanaa nähdä koko squad, sillä facetimettiin myös Merille nopeesti. Oli sairaan kaunis sää, ja Bea oli leiponut mulle brownieita ja sain Lotalta mun lempikukkia eli pinkkejä neilikoita. Sain myös Tiialta ja Al:ltä kukkia ja uuden Tangle Teezerin mitä olinkin toivonut. Sen jälkeen menin Veetin kanssa Kaivariin kävelylle koska oli tosiaan upea sää, ja halusin jäätelöä. Sain myös Veetiltä ihania lahjoja, mutta haluaisin kuvata nekin laadukkaammin tänne, koska mulla on vaan pari epäselvää peiliselfietä niistä. Anyway, ei ehkä kuulosta niin erikoiselta päivältä, mutta mulle kaikki oli tosi erityistä kun sain olla tärkeimpien ihmisten seurassa ja oli vielä niin kesäinen olo!

Ei kommentteja: