sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

Lotan avecina

Kuokin, - tai no nimet oli kyllä listalla, Norssin bileisiin viime viikolla. Mutta oikeastaan paras osuus oli Lotan kanssa Suokin kallioilla chillailu. En tiedä jos oltaisiin jääty juhliin pidemmäksi aikaa, että olisiko meno noussut, mutta taidetaan edelleen pysytellä Sykin bileissä...! Seuraavana viikonloppuna. eli viikko sitten olin Veetin kanssa ja käytiin moikkaamassa mun kavereita Pitskussa. En tiedä onko vielä tarpeeksi lämmin, että voisi istua ulkona kallioilla, kyllä se silloin vielä onnistui mutta näistä takatalvista (esim. eilen lumisade) ei koskaan tiedä... Koulussa ei ole ollut muuta ihmeellistä, kuin että mulla on tosi paljon lauluharjoituksia, ja ensi viikolla on vielä enemmän. Meidän koulu täyttää 130 vuotta, ja esiinnytään siellä juhlassa. Ainiin ja olin myös tänä viikonloppuna avecina toisissa juhlissa, ja olin tosi tyytyväinen mun asuun, mutta unohdin totta kai ottaa kuvan, joten voisin pyytää mun siskoa ottamaan musta kohta uuden kuvan, jos vaan puen sen mekon uudestaan päälle... :D Nyt haluaisin päästä shoppailemaan, mutta en tiedä jaksaako Tiia lähteä!

Ei kommentteja: