keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

March update


Melkein kolme viikkoa sitten noi vanhojen jatkot, minne ollaan menossa tuossa alimmassa kuvassa. Oli ja meni, eikä me päästä yli. Kamut rakastan teitä <3. Anyway, hiihtolomalla olin Suomessa, käytiin mun siskon kanssa mm. Kotkassa mummilla ja sitten näin osaa kavereista Helsingissä, mutta meni tämäkin hiihtoloma vähän tälleen tehden ei mitään. Koulu on jatkunut jo lähes kaksi viikkoa loman jälkeen, ja sen kyllä huomaa nyt kun esseetehtäviä toistensa perään alkaa kasaantua jälleen...! Ja enää alle neljä viikoa, että mun paras ystävä Meri (tuo vaaleahiuksinen noissa kuvissa) lähtee 5kk vaihtoon Jenkkeihin. En odota innolla lähtöpäivää, mutta oon tosi onnellinen Merin puolesta!! Harmitellaan vain sitä, että meidän skobakausi ei ehkä ehdi alkaa ennen huhtikuun alkua, eli ennen lähtöä. Eli tälleen rivien välistä pieni säävalitus jälleen. Olen listannut jo tammikuussa ideoita, mitä haluan toteuttaa kesällä. Mulla tulee olemaan kesäkuussa myös yksi erittäin jännittävä seikkailu, mutta kerron siitä tarkemmin sitten lähempänä! Ja Bea (kuvissa se jolla tummat hiukset) täytti toissa päivänä 17 vuotta, onnea vielä!!

Ei kommentteja: