torstai 28. tammikuuta 2016

TAMMIKUU -16

Hei! Vuosi 2016 on lähtenyt tosi mukavasti käytiin! Oon ollut paljon mun ystävien kanssa, sekä käynyt jo länsinaapurimme Ruotsin puolella ykkösristeilyllä ja laskettelemassa (jääkauden aikana) Tahkolla. Takaisin kouluun loman jälkeen, vaikka mieli tuntuu olevan yhä lomalla. Paljon synttärijuhlia ollut ja vielä monia tulossa, suosikkiruokia syöty ja päällä lempivaatteita. Enkä edes yleensä pitänyt tammikuusta yhtään vaan keskityin kylmyydestä valittamiseen (mitä olen edelleen ehkä ainakin "kerran" tehnyt...) loputkin kuukaudet saisivat olla yhtä kivoja! 

Uusi vuosi:
 Tahkolla sekä megapakkaset:

 Ylempänä Even kanssa vielä sélfíééé ja Tiian kanssa sushilla.
Sitten koulu alkoi, mulla me lähdettiinkin ykkösristeilylle:
 Ja takaisin kouluun...
 Käytiin Bean kanssa hypäreillä no syömässä kakkua ^^ ja Ateneumissa:
 Lauantaikoulupäiviä koska Joulunäytelmän lisänäytökset (olin koreografina) ja myöhemmin myös koeviikon koe:
 Sallan synttärit, eli yllätysripsienpidennykset, kinkkisushi ja viime viikonloppuna juhlat:

 Ja sitten vain minä ja Madeline, AL ja uusin igkuva...!

Ei kommentteja: