lauantai 26. joulukuuta 2015

joululahjat

Moi! Tässä kuvia mun joululahjoista. Kiitos kaikki ihanat <3! Näiden kuvissa olevien lisäksi sain myös lahjakortteja Stokkalle, Ginaan ja Suomalaiseen kirjakauppaan ja rahaa.
 
Mummin tekemät lapaset ja pipo
 
Uusi puhelin vihdoinkin!! Mun vanha iphone4 on vedellyt viimeisiään jo pitkään joten kiitos isi! Tässä on 64gigaa joka oli mulle tärkeämpää kuin s tai + perässä koska en edes tiedä mitä eroa niillä olisi kuin hinta ja koko :)
Ihanat Ted Bakerin laukku ja meikkipussi mun tädiltä! Nähtiin nämä Tiian kanssa Stokkalla ja no päätin tietysti heti toivoa joululahjaksi. Laukku on isoa kokoa koska mun vanhempaan pinkkiin laukkuun ei mahdu ainakaan koulutavaroita yhtään, joten käytän sitä enemmän kun menen ulos, ja tämän saa sitten kouluunkin!
Äidin piti ostaa mulle Justin Bieberin keikkalippu, mutta päätin viime hetkellä että en haluakaan sinne vaan mieluummin festareille ensi kesänä yms...! Joten ajateltiin että kun mennään yhdessä jonnekin niin saan sitten valita jotain, mutta se osti mulle kuitenkin jouluksi tuon Magic Mike DVD:n. Suklaata ukilta ja mummilta!

Mun toiselta tädiltä Diorin kynsilakkoja! Lakat oli tuon rasian sisällä, mutta irrotin ne sieltä niin voin käyttää tuota muuhunkin tarkoitukseen.
Kosmetiikkaa vähän kaikilta:
Ja korvakorut:

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

<3