torstai 22. lokakuuta 2015

España 2015

 


Hola! Viime viikolla oli syysloma, ja me lähdettiin mun perheen kanssa Espanjaan. Matkakohde on meille tuttu monen vuoden ajalta, mutta mä ainakin halusin taas tuonne Malagaan, mistä tiedän hyvät kauppakeskukset ja rannan, kun tänä vuonna oon käynyt tosi paljon uusissa paikoissa. Ostin Zarasta uuden takin ja mustat puvunhousut, sekä Stradivariuksesta farkkuhaalarin. Mulla on edelleen niin paljon vaatteita, esim. t-paitoja, että en ehdi pitää jokaista, joten turha ostaa uusia ainakaan kaupoista. Tykkään ostaa mm. kirppareilta, koska teen siellä kiinnostavampia löytöjä kuin ketjuliikkeiden tekstiprinttipaidat. Tällä viikolla koulu on jatkunut normaalisti, tosin mun jokainen arkipäivä on tuntunut olevan ihan täyteen buukattu, on hengenpelastuskurssia ja kuoron esiintymistä, joulunäytelmää... Huomenna vihdoin perjantai! Tänä vuonna jää väliin Vivamon (eli mun riparipaikan) nuorten syystapahtuma, mutta ei se edes haittaa koska lauantaina juhlitaan yhden kaverin synttäreitä vanhalla kaveriporukalla! Tässä kuussa on muutenkin paljon mun parhaiden ystävien synttäreitä. Ja huomenna lupasin ottaa Meristä kuvia, joten jospa saisin omankin outfittini tänne taas... Nyt mun koneesta loppuu akku, joten moikka!

Ei kommentteja: