sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Where We Are tour

 
 

Noniin. Lyhyesti elämäni paras päivä ikinä. Pitkästi, näin 9/9, eli kaikki yhdeksän suurinta fangirlauksen kohdettani aka idoliani. Ja meillähän kävi todella hyvä tuuri, että 5sos tuli lämppäämään 1D:tä, niin sain nähdä nekin. Ja oli vaan niin mahtavaa. Sanat ei riitä tarpeeksi eilisen kuvailemiseen, mutta valokuvia ja videota on jonkin verran, toivottavasti pidätte ja saatte niistä jotain irti :D Me istuttiin katsomossa 212, ja sieltä näki tosi hyvin. Saatiin liput joululahjaksi. Olin keikalla mun kaverin Eveliinan ja sen pikkusiskon Matildan ja sitten Piken kanssa, plus isät oli myös mukana viemässä mutta eivät keikalla. Mun tosi monet muutkin kaverit oli tuolla keikalla, joten oon itkenyt monien kanssa ennen, kesken ja jälkeen keikan. Oon perjaatteessa odottanut One Directionin näkemistä noin kaksi ja puoli vuotta, 5Sosia en oo ihan niin pitkään fanittanut, mutta niistäkin on muodostunut mulle tosi tärkeitä. Ja no, 1D oli niin täydellinen. Niin paljon parempi kuin osasin ikinä odottaa! Mutta sitten 5sos, mulla on sellainen valaistuminen tällä hetkellä, kauhea keikkamasennus, ja se johtuu tosi vahvasti just 5sosista (ja Ashtonista). Ja Larrysta. Tai no, KAIKKI. Hooooly jesus. Tää kuulostaa varmaan monien korvaan tosi noliferilta mutta oikeesti mun suurin unelma toteutui eilen, eli nähdä One Direction. Ja siihen päälle se mitä en oikeasti ikinä kuvitellut tapahtuvan, eli 5sos livenä.

2 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Et ikinä arvaa, kuinka kateellinen oon sulle. Kumpa pojat tulisi Suomeen. :/

Nelli kirjoitti...

Voiii mäki toivon iha sikan että ne tulis!! <3 D: