perjantai 27. kesäkuuta 2014

Kukkamekko

 

Hei taas! Ostin siis pari viikkoa sitten H&M:stä tämän mustavalkoisen kukkamekon. Ja mulla oli se silloin laivalle kun oltiin menossa One Directioniin kaksi viikkoa sitten (oh my...), joten olette varmaan nähneet sen jo pari kertaa kuvissa/videoilla mutta tässä nyt vielä tälleen erikseen kunnon esittely. 5Sosin albumi julkaistiin ja viime yönäkin kuuntelin sitä johonkin puoli neljään, heheh...! Ja linnut laulaa koko yön. Mä luulin, että ne varmaan herää aikaseen ja alkaa siksi laulaa aina silloin kun menen joskus kolmelta nukkumaan. Mutta ei, ne laulaa ihan puolilta öin ja myös aamuyöllä. Ja no, en mä nyt normaalisti valvo tälleen (......en vai....?) mutta koska fangirlaus on vaikuttanut muhun viimeaikoina hieman eikä mua yleensä edes väsytä silloin yöllä kun oon jo katsonut 3 tuntia Larry-videoita niin juu... Mutta tänään mennään kai taas stadiin, vaikka olisi kyllä kiva päästä uimaan ja ottamaan aurinkoa mutta eeeeh juu ei tuolla +14 oikein viitsi.

1 kommentti:

ennnnu kirjoitti...

Ihana mekko :)