tiistai 3. kesäkuuta 2014

Fetus towel

Heiii ! Tultiin eilen (maanantaina) Kotkaan mummille. Tänään oltiin shoppailemassa, ja ostin H&M:stä tuollaiset vihreäkuvioiset sortsit. Sen lisäksi päätin käyttää vähän mun Suomalaisen Kirjakaupan lahjakorttia, ja ostin tuon John Greenin The Fault In Our Starsin, eli suomeksi Tähtiin kirjoitettu virhe. Ja tuo suomalainen kansi on ihan erilainen kuin alkuperäinen, ja koska tykkään siitä pilviversiosta paljon enemmän, niin mun oli pakko ottaa kuva. Mutta oikeesti ostin siis suomenkielisen version, joka näkyy ylempänä kuvissa. Nyt mulla on nimittäin taas jotain intoa lukea kirjoja, toisin kuin koko kouluvuoden aikana... Ja joo, arvatkaa mitä ahahaha..! XD Käveltiin BR-lelun ohi, ja mä näin siellä kunnon One Direction-fetus osaston, ja mun oli ihan pakko saada toi pyyhe! Hahahaaa, kaverit tulee häpeemään niin paljon. Keikkaan enää 11 päivää, ja sen takia mulla on kokoajan hirvee himo ostaa jokainen fetustavara mitä jossain S-marketeissa myydään... XD &&& toi koru ja avaimenperä on  mummilta Italiasta.
 
 
 
 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mitä toi otsikko tarkottaa?

Nelli kirjoitti...

Siis tuosta pyyhkeestä, jonka toi kuva on varmaan vuodelta 2011/2012 (eli semi vanha), jota taas kutsutaan fetus-one directioniksi XD... jos tajusit niin kiva :-)