tiistai 27. toukokuuta 2014

Venice Beach



Heeeeeeeeeei!
Ostin vähän aikaa sitten ne uudet bikinit, ja samalla reissulla myös tämän Venice beach - paidan, Stokkalta Mangon osastolta. Kun tää väri ja kaikki, alkaa olla vahvasti mun tämän kesän lempiväri...! Ja viimeinen kouluviikko, mikä tarkoittaa myös sitä että alle viikko (viisi päivää) niin MILEYN KEIKKA! Woooooooooooooop!! Ja tietysti One Directioniin on myös joku alle kolme viikkoa, oon ihan fangirleissä senkin asian takia, mutta tuun joka tapauksessa kuolemaan ennen sitä 1D:tä, joten tämän ajan yritän vielä fangirlata enemmän Mileystä. Ja... oh my god siis Miley Cyrus, Suomessa, sunnuntaina! Siis tämän viikon sunnuntaina ja mun lippuni odottaa tuossa pöydällä käyttöön pääsemistä iiiihihihi!! Laitan luultavasti sen H&M:n 'twerk it' paidan, kun se sopii niin hienosti tuohon Miley-teemaan. Ja hiukset silleen saparoille ja riippuen säästä, laitan joko pitkät farkut tai farkkusortsit.
    Viimeisellä viikolla on tietysti myös kaikkea erikoisohjelmaan, tänään pelattiin pesistä, huomenna kirkko... Todistuksen saamista en odota kovinkaan innolla, nooh, ensi vuonna sitten vähän pakko panostaa XD Olin viikonloppuna ensin Heinolassa, ja sitten sunnuntaina taas stadikalla. Oli ihan tosi kivaa, menin sinne ensin Millan kanssa kahdestaan, mutta yht'äkkiä siellä tuntui olevan ihan kaikkia mun kaverit joten tietysti oltiin niiden kanssa, kiitos mahtavasta seurasta!:-) Mutta niin, jos olette tulossa Mileyn keikalle, niin nähdään siellä...!♥

Ei kommentteja: