sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

FAT15+ TET

Venla kuvasi eilen aika paljon mun kameralla kun oli nää fat fifteenit. Mutta oikeestaan en halua julkaista niitä kuvia/videoita täällä ihan hirveesti, joten tuossa karsittuna muutamia :-) Ajattelin myös toteuttaa lähiaikoina jonkun synttärilahjavideon, mutta ehkä vasta vähän myöhemmin koska mun oikea b-day ei edes vielä ole mennyt joten niin...XD Mutta anyway kiitos kaikille jotka oli eilen meillä... tai ulkona, eheheh... 8) Niin ja kiitos kaikista lahjoista ja kukista...!

Ja mun piti jo eilen laittaa nää kuvat, mutta juhlien takia vähän venähti taas tämänkin, mutta siis olin tetissä Gaudetessa ja tässä jotain sieltä :-)

... Ja vielä, tänään oli MVSN synttärit ja ns. sukulaissynttärit. Oltiin Millan, Sallan ja Vilman kanssa Vapianossa syömässä niinkun juhlistamassa mun fat-fifteenia. Kiitos myös lahjoista tytöt! :-)

Joo joo, mun synttärit on vasta 11.4. Ich weiss.

Ei kommentteja: