maanantai 24. maaliskuuta 2014

Pretty in pink

 
Mun rakkaat on saapuneet kotiin! Kaikille tiedoksi HUOM HUOM HUOM mun synttärit on (vasta) 11.4, mutta koska eilen mentiin syömään mun tädin kanssa Virgin Oilissa, niin se oli myös tosi hyvä tilaisuus käydä ostamassa nää synttärilahjat. Kiitos siis rakas Carita♥♥♥! Sweet 15 kuitenkin ja näin. No mutta kuitenkin, tota Tediä mä olin kattonut niin pitkään omg siis materiaalisointionnellisuus niin katossa nyt ohh my Ted ! ♥ JA entäs sitten nuo kengät... Forumiinhan tuli vähän aikaa sitten toi Vanssin oma kauppa, ja olin kattonut vähän valikoimaa aikaisemmin netistäkin. Olin alunperin ajatellu niitä leopardikuvioisia, mutta jotenkin silti päädyin näihin kukkakuvioisiin, koska ne sopii Tedin kanssa jne :-) Mutta tota nyt meen lukemaan kemiaa, koska huomenna koe, joten moikka! :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ole hyvä rakas Nelli <3 !!!
-c-

Nelli kirjoitti...

Kiitos!!:):) <3