sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

#ootd

Huijausta. Oikeasti en todellakaan kulje tuolla iltaisin takki auki. Päivällä ehkä joo, koska paistaa aurinko. Hyi miten kylmä oli äsken! Mutta niin, tänään oltiin jossain riparilaisten kotikirkkopäivässä ja messussa... Sanotaanko vaikka että ei ollut ihan niin mun juttu, että jos valitsisin nyt niin menisin varmaan protulle, mutta koska ei se ole niin iso asia niin ihan sama, menee tää ihan hyvin näinkin. Sen jälkeen ollaan vaan koko päivä hengattu joko meillä tai Millalla, ja käytiin äsken ottamassa myös noita asukuvia. Ensiviikonloppuna juhlin mun synttäreitä vähän etuajassa, koska on luvassa ainakin juhlat koulukaverien kanssa ja sunnuntaina mennään luultavasti Millan, Vilman ja Sallan kanssa johonkin syömään :-). Jooh, mun oikeisiin synttäreihin on vielä kaksi viikkoa, tiedetään. Huomenna mulla alkaa tetti, ja meen mun kummitädin vaatekauppaan stadiin ! :) Ja keskiviikkona on mopon teoriatunnit, ehheh siitä tulee awkward mutta pakko mikä pakko XD Moikka !

Ei kommentteja: