lauantai 15. maaliskuuta 2014

Kirppari sneak peak

Hei ! Käytiin tänään Siirin kanssa ensin Jäähallin kirpparilla, ja sitten myös Kaivarissa jollain itsepalvelukirppiksellä. Tää mun kesävaate-boomi on jo aika naurettavaa, ostin nimittäin neljät sortsit ja ton pitsipaidan. Niin. Ja olishan se ollut jo ihan ok valmistautua kevääseen ja kesään, mutta kuten kaikki ovat varmaan huomanneet, niin luntahan satoi viime yönä taas ihan riittävä määrä. Ja mulla on iskällä mukana Vanssit ja kumisaappaat. Kuitenkin, noi kuvissa olevat vaatteet on siis osa niistä mun tämän päivän ostoksista. Laitan myöhemmin lisää materiaalia niistä muista sortseista. Enkä selvästikkään osaa vieläkään käyttää Windows kasia. Tai mikä tämä nyt on. Äskenkin jouduin takaisin mun työpöydälle ja sen jälkeen en pystynyt kirjoittaa tähän enää mitään. Anyway, mun aikataulu taas vähän venyi, heippa meen syömään iltapalaa!

Ei kommentteja: