sunnuntai 16. helmikuuta 2014

old but gold


Heeei ! Mun täti Anneli antoi mulle sen vanhat Uggit, koska Pikke jatkuvasti pöllii mun omat eikä se käyttänyt noita enää, joten nyt pääse slaidaamaan jiihuu! :) Ja mulla on nyt hiihtoloma, ja varmaan puolet mun kavereista on jossain ulkomailla. Minäpän olen Suomessa. Ja nyt viikonloppuna ollaan oltu mummilla, ja huomenna mennään takasin Helsinkiin. Tietenkin myös tän loman ja ylimääräisen ajan takia oon alottanut uudelleen Gilmore girlsin ja heh addiktio alkaa taas.
    Viime torstaina oli penkkarit, mutta me mentiin joulunäytelmäkaverien kanssa kattomaan Frozen (englanniksi) joten ei jaksattu jäädä kattomaan niitä rekkoja tänä vuonna. Mutta Frozenista, niin olin nähnyt sen jo kerran suomeksi, mutta enkuksi se oli musta vielä parempi! Tai ei siinä hirveetä eroa oo, kuin vaan tietysti ne laulut. Ja oon semisti fangirlannut sitä koko loppuviikon heheh. Mutta oli tosi kivaa leffassa, ja nyt odotan vaan että American Hustle tulee 7.3 ja päästään Annin kanssa kattomaan se! Meinasin kuolla kun Tennispalatsin pääovissa oli aika iso mainos siitä ja Jennifer ja Bradley sellaisina kaksi metriä korkeina mainoksina oooooh...♥ Anyway oli kiva viikko, ja nyt on tosi mahtavaa päästä vähän lomalle... Ja nyt kun aikaa olisi, niin en tietenkään tee mitään hyödyllistä☺

Ei kommentteja: