sunnuntai 9. helmikuuta 2014

So you wanna play with magic


Mä viritin mun koneesta ton johdon mun ite tekemiin stereoihin, ja ihan hienosti nää toimii. Eilen oltiin Merillä, ja sieltä mulle jäi pakkomielle kuunnella tota Katy Perryn uutta biisiä Dark Horse. Koska se on vaan niin hyvä!! Ja eilen oli muuten tosi kivaa, kiitos siis tytöt kun järkkäsitte! :) Ja tänään mulla jatkuu tällaisella juhlamoodilla, eli Piken sukulaissynttärit. Tosin tätä mun viikonloppua vähän varjostaa tuleva ruotsinkoe ja hissan esitelmä. Ainiin ja saksankoe ok mä oon kus... Anyway, mun ja Millan pitäis myös mennä kirpparille myymään joku päivä, koska mulla on vaan niin paljon vaatteita joita en enää käytä. Ja koska mulla on tää season-vaatteiden-osto-ongelma koska alan talvella ettiä netistä kesävaatteita, ja kesällä odotan että saisin laittaa neuleet taas päälle, joten ikuinen oravanpyörä. Mutta enimmäkseen oon suunnitellut, että mitä ostan Tukholmasta kun mennään sinne kuukauden päästä. Muuta kuin Hollisteria, tai katotaan, mutta Euroopan Hollisterit on niin massaa että naaah. Luultavasti ostan yhden paidan, koska se kruunun kurssi on vieläkin niin huono. #yleissivistys

Ei kommentteja: