sunnuntai 5. tammikuuta 2014

lazy day



Hyvää uutta vuotta 2014! (mä kirjoitin tohon äsken 2013...)
En ottanut kameralla yhtään kuvia vuodenvaihteessa, mutta toisaalta me oltiin vain kotona, eli varmaan sellaisia samanlaisia ilotulituskuvia, kuin kaikilla muillakin olisi luultavasti tullut. On mulla puhelimessa jotain selfieitä, mutta ehkä on parempi että jätän ne sinne puhelimen puolelle... Kuitenkin, sain nyt tämän uuden läppärini käyttöön, ja tässä on Windows 8 joten mä koko ajan painan vahingossa pikavalintanappeja ja en oikein muutenkaan vielä hallitse tätä. Ja mun täytyisi nyt vain hyväksyä se fakta että tiistaina pitäisi mennä takaisin kouluun, eikä millekään tahansa tunnille, vaan... fysiikkaan! Ja mulla loppuu myös 16.00 eli aijaijai kun on mukava taas palata koulun penkille, sillä "koulu jatkuu lukujärjestyksen mukaan" eh eh heeeh. Huomenna mennään kai vielä JN-porukan kanssa jonnekin, onneksi, koska muuten istuisin vaan kotona ja katsoisin youtubesta "Larry Stylinson - real love", "Zerrie funny moments", "Zayn Malik high notes" ja "Louis Tomlinson's sisters" - videoita, kuten tänäänkin koko päivän. Mainitsinko jo että #nolife.

Ei kommentteja: