lauantai 28. joulukuuta 2013

xmas pictures

 
Tottakai mä unohdin jotain siitä viime videosta, nimittäin tän korun jonka sain mun kummitädiltä. Eli kiitos paljon! :) Tässä myös näitä joulukuvia. Oltiin toissapäivänä Heinolassa mummilla ja ukilla, ja tänään mentiin Kotkaan toiselle mummille. Enää pari päivää tätä vuotta jäljellä, ja sehän tarkoittaa sitä että mun täytyisi väsätä se 2013 muistelupostaus. Tosin ei siinä ole muuta ongelmaa kuin mun laiskuus. Tosi kiva vuosi on ollut ja näin, eli yritän myös panostaa siihen postaukseen jotta muistan varmasti mainita kaikki parhaat tapahtumat jne. Enkä oikein tiedä, pitäisikö tehdä se videon vai normipostauksen muodossa...? Ja tietysti mun uv:n suunnitelmat on edelleen aika auki... ellen sitten istu kotona äidin ja siskon ja parin muun (moi Cadde) kanssa, hehheh nojoo... hyvää loppuvuotta kaikille! :)

Ei kommentteja: