perjantai 13. joulukuuta 2013

taikapäivät


Keskiviikkona oli 11.12.13 ja se oli vielä mun Demi-horoskoopin onnenpäivä, lauantaina 12.12 eli mun ja Millan hääpäivä, ja tänään on perjantai 13! Mitään erikoista ei kuitenkaan oletettavasti tapahtunut, höh... Enää viikko koulua jäljellä, ja tänään oli ensimmäiset koko päivän kestävät joulunäytelmäharjoitukset. Ja sama jatkuu ensiviikolla, eli mun normaalit koulupäivät on takana päin! Oltiin tänään myös Millan kanssa Stadissa ostamassa jotain joululahjoja, ja en tiedä mitä tapahtu mut me molemmat väsähdettiin ihan täysin. Kierrettiin ehkä muutamassa kaupassa, ostettiin parit lahjat ja ajettiin bussilla kotiin sillä tavalla, että tyyliin nukuttiin koko bussimatka. Ja Helsingin lumethan sulivat tietysti pari päivää sitten pois. Jahas. Nuo lumikuvat on otettu Heinolassa mummilta ja ukilta, oltiin siellä viime viikonloppuna. Anyway, mun täytyy nyt opetella vuorosanoja ulkoa joten heippa! :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mikä oot siin joulunäytelmäs? :D

Nelli kirjoitti...

Oon merenneito XD koska se näytelmä on niinku Toy storyn ja Tinasotilaan sekotus et siin on kaikkii leluja esim barbeja :D

Anonyymi kirjoitti...

Paljonks sul on vuorosanoi? Onksul iso rooli? :))

Nelli kirjoitti...

No joku 7 vuorosanaa vissii :D se rooli ei oo sillee kovin iso, me ollaa ehkä 3 kohtauksessa (niit on yhteensä 13) mut sit oon ainaki 4 eri tanssis ja oon välil myös barbi XD