tiistai 24. joulukuuta 2013

Ontuva tinasotilas


 
Kuten lupailin niin nyt viimein lisää kuvia joulunäytelmästä! Tai no, nämä kuvat on kyllä suurin osa meikkaushuoneesta ja käytävältä näytösten välissä otettuja, joten... Se näytelmä pohjautui siis Tinasotilaaseen, mutta oli samalla mukaan oli sotkettu Toy Storya, kuten varmaan noista barbeista huomaa. Esitin ykkösroolijaossa merenneitoa ja kakkosroolijaossa barbia ja lisäksi tanssin neljässä eri tanssissa. Meidän esitykset meni toooosi hyvin, ja monet sano että oli paras joulunäytelmä moneen vuoteen! Siitä kiitos kuuluu kyllä myös kaikille -97:lle jotka oli ohjaamassa/tekemässä koreografioita yms! Ja on ollut ihan sairaan kivaa tehdä tätä, onneksi vielä tammikuussa esitetään tää muutaman kerran, en vaan haluaisi että tää loppuu pian D: Kiitos myös kaikille ihanille joista on tullu mun hyviä kavereita näiden viikkojen aikana! :) okay, menee cheesyks mutta kuitenkin, tässä Essin järkkärillä otettuja kuvia.
 
Lotta, Lina, alhaalla Siiri P, ylhäällä minä (XD) ja Aino
Minä ja Siiri M ♥♥♥ nuuskis voimaa !!
Essi, Ilmari ja minä
Joel ja minä
Essi, Lauri, Venla, mä, Siiri ja Meri XDDd
Venlaaaa!:)
Lina, Siiri, minä, Ruusa ja Satsaa aka Sara

&& hyvää joulua nyt vielä, postaan myöhemmin lahjoista sun muista !! :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nuuskisvoimaa indeed !!

Nelli kirjoitti...

XDD ahaha jep siirelssön