tiistai 10. joulukuuta 2013

Joulukalenterit


Tänään oli varmaan kuudes kerta kun saan Mäkkärin joulukalenterista pienen juoman. Taas. Suklaakalenteri mulla on tuo sama kuin viime vuonnakin. Katsoin tänään myös sitä oikeaa kalenteria ja huomasin että aijaa, ensi viikolla on päättärit. Miten? Musta tuntuu että elokuu oli vasta äsken. No mutta sitten pääsen taas tekemään niitä deeppejä "minun jouluni" ja "vuosi 2013" postauksia, joiden tekemistä oon odottanut koko pitkän vuoden! Kaiken lisäksi koko ensiviikko mulla menee joulunäytelmän harjoituksissa, joten eipä ole normaaleita koulupäiviä enää kovin montaa, hehheh. Ja totta kai mun laiskuus pahenee vaan vuoden loppua kohden entisestään, nytkin pitäisi kirjottaa äikän tarinaa eteenpäin koska sen pitää olla torstaina valmis. Eli taidanpa jatkaa sitä, heippa! :)

ps. MILEY TULEE SUOMEEN KESÄKUUSSA !!!"!""!!!!♥

Ei kommentteja: