lauantai 16. marraskuuta 2013

So much more than just a pair of shoes



Kuten kerroinkin jo torstaina, mentiin tänään ostamaan mulle talvikengät! Iskä valitteli jo valmiiksi miten se ei sitten aijo kuskata mua lääkäriin kun nilkka menee... No muttakuuunn tällaiset kengät olen halunnut jo varmaan kolme vuotta ja nyt ne viimein ovat mun omistuksessa! Ja tosiaan muutaman lisäsentin pituutta näillä saa, ja hyvä vaan koska mun kasvu alkaa selkeästi loppua ja jään ilmeisesti alle 170 cm pituiseksi joten... Pahoitteluni kuitenkin Annalotalle joka nyt tietysti näyttää entistä lyhyemmältä mun vieressä mutta onhan sullakin aika samanlaiset kengät eli toivon ettet pahastu :D Marraskuu puolessa välissä ja mun on pitänyt lähettää pari kirjettä jo jotain kuukausi... ja keskiviikkona ajattelin kuvata Päivän videona, koska kyseessä on kuitenkin niinkin spesiaali päivä kun Vihan liekkien ensi-ilta-päivä. Varoitan myös, että jos ei jo nyt ole niin käynyt, niin viimeistään sitten sen videon jälkeen teiltä pursuu tämä mun Nälkäpeli-hehkutus korvista, eli pahoitteluni jo etukäteen. Ja kyllä, otsikko on Macklemorea.

Ei kommentteja: