perjantai 29. marraskuuta 2013

Ilmaista Fantaa ja Bemmi


 

Mainitsinko jo että oon nolife? No se varmaan tuli jo kaikille selväksi... Niille jotka eivät tiedä mistä oli kyse, niin Fanta jakoi siis ilmaisia limuja Helsingissä, ja Kampissa oli mahdollista myös tavata Benjamin Peltonen. Ja Benjamin on siis instagramin/ask.fm:n kautta Suomen nuorten keskuudessa tunnetuksi tullut poika (kai se on -97?). Ja on sillä kai nyt levytyssopimuskin, mutta se ei kuitenkaan ole se alkuperäinen syy tähän "feimeyteen"... Anyway, olihan mun ihan pakko ottaa se yhteiskuva. Ja Millan piti tulla mun kanssa tuonne, ja kyllähän se tulikin, mutta vähän myöhemmin kuin mä joten jouduin nolona mennä yksin ottamaan sen kuvan. Mutta Bemmi oli oikein mukava ja komea ja hehheh nolon elämäni huipentuma taisi olla juu... Ja sitten Millakin tuli ja jonotettiin vielä ne ilmaiset Fantat. (Ja omg Mikael Sundberg (Bemmin kaveri/ask-feimi yms) ja Bemmin sisko Amanda tykkäs mun kuvasta ig:ssä oumaigaaad!!) Käytiin myös Karkkitorilla ostamassa vähän irttiksiä ja sen jälkeen ihasteltiin Aleksanterinkadun valoja ja Stokkan jouluikkunaa...
    Kävin alkuviikosta myös ostamassa 1D:n uuden levyn, heti kun se tuli kauppoihin. Ja nyt oon ihan hullaantunut... Mielestäni tämä on niiden paras levy koskaan. En oikein osaa päättää lempikappaletta koska se muuttuu aina kun kuuntelen levyä uudestaan :D

// edit
AL mä oon pahoillani tästä XDDDD

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei mist oot tilannu Midnight memoriesin? Eks toi oo se ultimate fan edition?:o Onks se CDON.COMist

Nelli kirjoitti...

Ostin ton Kampin Anttilasta, mutta katoin kyllä aikasemmin netistä ja myös just cdon.comista ja esim net anttilasta voi muistaakseni tilaa:)