maanantai 18. marraskuuta 2013

Biisilista

 
Ja Vihan liekkien ihkutus senkun jatkuu, siis jos joku ei vielä kuvasta huomannut niin kaksi päivää jäljellä! Kokosin myös viime viikolla nopeasti muistilapuille listan hyvistä biiseistä, joiden nimet on kyllä luultavasti kirjoitettu väärin kun yritin niitä siinä nopeasti kirjoittaa ylös, että sitten myöhemmin kun alkaa kuunnella musaa ja yrittää muistaa mitä ne hyvät biisit olivatkaan, voi aina katsoa tuosta. Oikeastaan mun olisi pitänyt päivittää tuota vähän, koska tässä viikon aikana oon ehtinyt jo kuunnella Salutea ja tänään nettiin vuotanutta Midnight Memoriesia, joten listalta muuttuu muutama Little Mixin ja 1D:n kappale. Jouduin myös vaihtamaan mun puhelimeen takaisin tän pääkallokuoren, koska 1D kuoret oli aika kuluneet, niiden kasvoja ei oikein erottanut niistä kuvista enää... :D Ja enää huominen siis jäljellä, ja sen jälkeen mun suuri odotus palkitaan! Ellen toki onnistu hukkaamaan lippuja tässä ööm 44 tunnin aikana. Oumaigaad nelketneljätuntia ohmylord asdfghjklkjhgfdsa. Iskä just valitti tästä mun odotuksesta. Sekin on kuulemma odottanut jo 14 vuotta että saisin jotain järkeä tähän päähäni. Thanks, dad ! XD

Ei kommentteja: