keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Awesome Gina Tricot


Tosiaan kävin tänään koulun jälkeen nopeasti keskustassa vähän kattelemassa Ginan uutuuksia, ja mukaan tarppui tällänen kiva viininpunainen (mun lempiväri kuten varmaan joku huomannut...) villakangastakki tälleen syksyksi JA sen lisäksi mun pitkään haluamani Awesome-pipo! Itse asiassa kyseessä oli alunperin se BikBokin valkoinen Awesome-pipo, mutta se oli myyty loppuun, enkä edes tiennyt että Ginassa myytiin myös tälläisiä. No nyt mulla kuitenkin on tämä, joten mahtavaa! ;) Meillä vaihtui myös tänään jakso, ja mun valinnaiset kakkosjaksossa on kässä ja köksä. Aattelin siis tehdä itse jotain vaatteita tuolla kässässä, siksi sen valitsin. Pitää nyt katsoa kuinka ruosteessa mä olen, kun kaksi edellistä vuotta oon kummiskin ollu tuolla teknisessä. Ja köksässä päästiin onneksi kavereiden kanssa samaan ryhmään joten tulee varmaan tosi hauskat tunnit! :D

Ja tässä vielä muuten vaan päivän outfit.

 

Ei kommentteja: