sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Käsintehdyt ja #teamcheek

 
 
Jos joku alkaa jo kyllästyä tähän mun Cheek-hehkutukseen niin antaa tulla vaan! Tää oli jo neljäs kerta kahden kuukauden sisällä kun näin sen livenä. Eilen nimittäin oli Insider-miitti keskustassa, eli näin directioner/belieber yms kavereita ja koska Cheekillä oli kuudelta Forumissa ilmaiskeikka, niin tottakai me mentiin katsomaan sitä. Niin mulla oli villapaita ja toppaliivi, mitkä oli tän talvisen +8 asteen sääolosuhteisiin nähden ihan kohtuullisen sopivat vaatteet, mutta siinä vaiheessa kun olin odottanut Cheekkiä noin 4 tuntia täpötäydessä Forumissa mulla alkoi vähitellen hiki valua, eli tuli hieman kuuma. No keikka itsessään kesti jotain puoli tuntia XDD Että sen takia me odotettiin niin monta tuntia, no jaa... Cheek on kyllä suomen paras artisti ainakin mun mielestä, mutta tavallaan se keikkojen kulku on ihan sama joka kerta joten mua ei erityisemmin yllättänyt mikään enää, mutta oli silti tosi kivaa!:) Ja mummi on tosiaan tehnyt tuon villapaidan ja nuo pitsikaulukset viime syksynä, ja nyt pääsevät taas käyttöön, jeiij! Cheek-kuvissa & videolla iphone/instagram laatu taas sanoinkuvailematon, kun ei kamera tullut eilen mukaan.

Ei kommentteja: