maanantai 26. elokuuta 2013

Now we know it's nearly over



Hui että mulla on nuhanen olo. Huomenna ihan varmasti nenä valuu ja silleen. Saksan verbikokeeseen pitäis lukea. Joo arvatkaa vaan mitä mä nytkin teen. Kirja on kyllä mun sylissä mutta ettäkö sitä lukisin? Please. Tänään oli ihan normipäivä, oli liikkaa ja no en nyt kommentoi sitä mitenkään mutta sanotaanko vaikka että mieluummin olisin istunut kirjastossa lukemassa sitä uutta kirjaa jonka Anni mulle lainas. Ja matsku samoin, terveystiedosta puhumattakaan. Tänään oli myös aika lämmin, ja ilmeisesti myös huomiseksi luvataan hellettä. Voisin jopa laittaa sortsit. Nää kuvat oli eilisen asukuvat, jotka Pikke otti eli LAATU on silmiä häikäisevää! Ehkä mun pitäis lukea sitä saksaa nyt, joten heihei !

2 kommenttia:

riikka kirjoitti...

Sähän oot henkern ja vereen saksalainen xDDD

Nelli kirjoitti...

XDDD no miten sen nyt ottaa...