keskiviikko 7. elokuuta 2013

LILA NEULE

 
Moikka! Tänään mietin että no minkälaisen postauksen mä tekisin, ja sitten onneksi muistin että olin jättänyt tekemättä tän neuleen esittelyn. Ostin tän siis Seinäjoen H&M:stä, maksoi muistaakseni 19,90e. Just toi neuleen väri on tällä hetkellä mun lempiväri, vaikka kohta sekin muuttuu kun alan miettiä talvivaatteita :D Kuitenkin tosi käytännöllinen, kun voin käyttää tätä sitten syksyllä koulussa. Ja sitten tänään melkein koko päivän koristelin mun kalenteria, siis siinä meni ainakin 3 tuntia! Oli mulla ihan hauskaa tätä tekiessäni, esim.  noiden Justinien ja Lanan kanssa nauroin varmaan sata vuotta ku tajusin yhdistää ne tolleen! Alunperinhän ne oli vaa omat kuvansa. Meen nyt syömään sushii, moikka! :)
 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oh toi nuttura sopii sule ihan tositosi hyvin!!! mut sul on niin pitkät hiukset et kannattaa jättää se vähä löysemmälle ja tunkee ne päät tunne sisää tai sit käärii se hiusten latvast niinku päätä kohti ni sit siit tulee sellai nätti niinku donitsin muotone :)) romaani XD

Nelli kirjoitti...

Juu kiitos! :D tossa vaiheessa päivää se olikin jo aika lässähtänyt... XD