torstai 22. elokuuta 2013

KUULUMISIA


FANGIRLAUS VAROITUS
 
Elikkäs moi! Nyt on muutama asia joista en oo täällä vielä ehtinyt puhua, eli ensinnäkin mun fangirlaus mittari pamahti eilen puhki, nimittäin.... ZAYN JA PERRIE MENI KIHLOIHIN!! Oon niin ilonen niiden puolesta ja oon odottanu tätä uutista niiiiiiiin pitkään ku vaan jaksan muistaa joten ihanaa! <3 Ja sen lisäksi, enää joku 8 päivää This Is Usin ensi-iltaan, johon me Annin kaa mennää! Hihihhiii en jaksa odottaa oikeesti tuun kuolemaan, se tiistaina tullu livestream sieltä UK:n ensi-illasta oli mulle jo ihan liikaa joten entäs sitten se koko leffa isossa teatterissa... yep.
    Eilen oltiin koulun retkillä metsässä ja tänään suolla, ja oli itseasiassa paljon hauskempaa ku odotin :D Ideana oli tehdä niitä bilsan tehtäviä ja kerätä kasviota, ja siinä samalla tänään mm. juostiin keskellä suota ja aika monet uppos niinku vyötäröön asti XDD Paitsi mä pysyin kyllä ihan kuivana! Ja koska tänään alkaa piano, itseasiassa vartin päästä, mun täytyi leikata mun kynnet. Siinä nyt varmaan tärkeimmät, kattokaa kuvat, ne on vähän huonolaatuisia kun en ehtinyt muokata mut toivottavasti tykkäätte.
 




4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

D; miss mix lopetetaan syyskuus ;((

Nelli kirjoitti...

Joo mä kuulib kans tästä, miksköhän? :o Ja kai mä saan rahani takaisin kun on tilaus vuoden loppuun asti? XD

Anonyymi kirjoitti...

Se lopetettiin ku sen levikki ei ollu tarpeeks suuri ;( Ja joo etköhän saa rahs takasin ;-)

Nelli kirjoitti...

aijaa okei :D toivottavasti ;)