keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

SUOSIKKI VAATTEET

Tällä hetkellä mun lempivaatteet on ainakin nämä. Älkää ymmärtäkö väärin, mulla on paljon vaatteita ja mä rakastan niitä kaikkia, paitsi joitain pieneksi jääneitä ihkudaa-tunikoita... Kuitenkin, mun olisi tehnyt mieli kuvata melkein kaikki vaatteeni, mutta loppujen lopuksi päädyin näihin vaatteisiin.

Neule on Abercrombie & Fitchin ja iskä toi sen mulle Chicagosta. Oikeesti toi on ehkä ihanin ikinä, se on silleen käsistä kapea ja muuten levee. Revityt farkkusortsit on BikBokista ja niiden takataskussa on sellanen ihana niittiristikin, ja keväällä aattelin että OK - mun on pakko saada jotkut tollaset ja onneksi BikBokista löytyivät! Farkut ostin viime viikolla alennusmyyneistä, ja ne on Vilan. Ne istuvat ihan täydellisesti ja ovat ihan sairaan hyvän värisetkin. Lisäksi sain ne tosi halvalla. Maxmaran FlipFlop-paidan löysin Jäähallin kirpparilta, ja niin naurettavalta kuin se kuulostaakin, niin hämmästyin aluksi sen 7e hintaa, koska aikaisemmat löytöni maksoivat 1-2e. Myyjä kuitenkin sanoi hinnan johtuvan merkistä ja tottakai ostin paidan koska kaupassa se olisi maksanut varmaan 100e :D Kangas on todella hyvä laatuista, se ei rypisty ja saumat menevät suoraan eli ihan mun äidin unelma. 

Parasta näissä vaatteissa on se, että pystyn yhdistelemään näitä miten päin vaan keskenään :-)

Ei kommentteja: