lauantai 6. heinäkuuta 2013

Kultakärkiset


Minä, Pikke ja Anneli käytiin torstaina Heinolan keskustassa kenkäostoksilla, ja mitkäs mä sieltä löysinkään - no tälläset kauan himonneeni kultakärkiset korkkarit! Ja isot kiitokset vielä Anneli-tädille, koska nää on ihan mahtavat! :) Siellä oli kans beigeä väriä, mutta päädyin kuitenkin näihin mustiin, kun ajattelin niiden kuitenkin olevan käytännöllisemmät. Mutta juu, tänään oltiin mun mummin veljen 70-synttäreillä... :D Olihan se vähän awkward, koska vaikka ne kaikki ihmiset oli jotain mun lähisukulaisia, niin en oikeesti tuntenut niistä kuin muutaman. Ja nyt ollaan autossa menossa takaisin mökille, joten tää postaus on kännykällä tehty, josta isot pahoittelut. Valitettavasti mulla ei oo mökillä konetta, joten en voi päivittää muuten kuin näin :/ Pääsen koneelta päivittämään vasta Ruotsin matkan jälkeen, eli joskus 14.7. Mutta teen kyllä puhelimella päivityksiä myös tässä välissä! :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miten noi "reunukset" saa pois noista kusita :) (sul ei siis oo)

Nelli kirjoitti...

En muista yhtään, siihen tarvii sen jonku koodin mikä laitetaan html:ään ja jotenki pienennetään sitä lukua :o
Oon puhelimella ni en pysty kattoo, mut kannattaa googlettaa! :)