maanantai 29. heinäkuuta 2013

Koruteline

 
Kun oltiin kesäkuussa Kreetalla, Cadde osti mulle nimpparilahjaksi tän korutelineen! :) Ja itseasiassa annoin Millalle synttärilahjaks kans sellasen pienemmän korutelineen, jonka takia en voinut esitellä tätä ennen Millan synttäreitä ja tietysti unohdin tän sitten kokonaan, koska Millan synttäreistä on jo kuukausi. Joka tapauksessa, mulla on ihan järkyttävä määrä koruja ja suurin osa niistä on yhdessä laatikossa, mutta tähän telineeseen kokosin kaikki mun tän hetken suosikkikorut. En kyllä käytä koruja kovin usein, paitsi tuota Ruotsista ostettua rannekorua oon käyttänyt joka päivä Ruotsista tulon jälkeen, eli nyt kaksi viikkoa putkeen. Ja ihan outoa että siitä on jo kaksi viikkoa...!
 
    Huomenna lähden Ylistaroon mun kirjekaverin luokse ainakin toivottavasti ellei VR mene konkurssiin yms. mitä just mun tuurilla vois tapahtua :D Teen nyt pari postausta ja julkaisen ne sitten kännykällä! :)
 



Ei kommentteja: