torstai 11. heinäkuuta 2013

Huomenna Ruotsiin, jee! :)


 
 
Moikka! Huomenna koittaa se mitä ollaan pitkään odotettu tyttöjen kanssa, eli Ruotsin risteily! :) Oon tällä hetkellä vielä mökillä, mutta huomenna meen bussilla takaisin Helsinkiin ja odottelen siellä vähän aikaa että Milla, Vilma, Salla ja meidän huoltajaporukka saapuvat paikalle ja sitten suunnataan tonne terminaaliin ja sieltä sveduileen! :) Me mennään Viking Linella ja suunnitelmissa olis käydä ainakin siellä Hollisterissa koska sellastahan täältä Suomesta ei löydy. Vaikka Aleksanterille vissiin tulee toi A&F eli kohta kaikki alkaa käyttää niitä vaatteita jne mutta ei voi mitään. Pahoittelen kirjoitusvirheitä koska mä kirjotan tätä mun tädin miniläppärillä ja tää pikkunäppäimistö + mun pitkät kynnet eivät oikein rakasta toisiaan. Ja toi Ruotsiviikset-kuva on otettu maaliskuussa kun oltiin Tukholmassa viimeeksi ja siinä mun kynnet on tooosi paljon lyhyemmät.
 
Ja ihan btw vinkkinä vaan, että tänään on Nellin nimipäivä !!! 

5 kommenttia:

Sirkku kirjoitti...

Pidä hauskaa ja hyvää nimpparia :))

♣http://sirkunhevosunelmia.blogspot.fi/
SÄ)

Nelli kirjoitti...

Pidän varmasti ja kiitos!(:

Anonyymi kirjoitti...

mitä sitten et muutkin tyypit ku sä käyttää hollisterin vaatteita?? Ootsä niiku tosi speciaali, ku sulla on hollisterin vaatteita??

Anonyymi kirjoitti...

Ei helvetti oot tyhmä

Nelli kirjoitti...

Tarkoitin että kohta Hollister ja A&F muutuu massavaatteiks ja se on tyhmää :D en koe itteäni mitenkää erityiseks, vaan ne vaatteet, mut neki menettää varmaa arvonsa ku kohta niitä on jokasen päällä...! xd