torstai 27. kesäkuuta 2013

Lahjakortit kuluu


Mooi! Nyt paina toi biisi soimaan ja aloita vasta sitten lukemaan ^^. Noin, hyvä. AIVAN! Ihan mahtava 2003 kappale en kestä ei pitäis katto Bridget Jonesia - asiaan!
Tänään oltiin yllätys yllätys Sallan ja Millan kanssa kaupungilla metsästämässä löytöjä alelaareista. Mutta enhän tuhlannut oikeasti, sehän oli vain lahjakortti-rahaa, eihän sitä lasketa. Ja Stockmannin lahjakortti toimii myös Stokkan Roberts coffeessa! Eli en maksanut jäätelöstäkään, voi mikä säästöreissu! Okei oon lukenu liikaa himoshoppaajaa... Ginasta ostettiin alusvaatteita mutta ei niistä nyt kuvia kiinnostuskiikariträjähtiiihpokspokspoks. Stokkalta minä ostin kylläkin Vilan puolelta nuo pillifarkut ja farkkuliivin. Ja toi mun asu vähän hämää, koska siellä oli aika lämmin. Niinku eilenki. Joten mentiin shoppailun jälkeen Sallan altaalle uimaan. Anyway, tämä BikBokin Usa-teemaisen minitopin ostin jo toukokuussa, mutta jostain syystä en muistanut sitä silloin esitellä. Mun ongelma on vaan se, että ostan kaikkien sesonkien vaatteet aina etuajassa: talvella kevään, keväällä kesän, kesällä syksyn ja syksyllä talven. Kuten nyt nää farkutkin. Mutta mitäs mä enää tässä selittelemään, kattokaa kuvat! :)

4 kommenttia:

Just me.. kirjoitti...

Ihana toi farkkuliivi, tuli mieleen Rock of ages c:

Nelli kirjoitti...

Hihi niimpä muute, ja thanks :3

Anonyymi kirjoitti...

Oumaigaad! himoshoppaaja on ihan sikahywä kirjasarja^^ Varsinki se vika osa:D

Nelli kirjoitti...

Haha nii on ! :D luin sen minishoppaajan kun oltiin kreetalla :)