keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Uutta tavaraa

Moii! Tänään me oltiin Lahdessa shoppailemassa, ja ostin - tai mummi osti mulle siis tuon maksihameen, farkkupaidan, farkkusortsit ja nuo urheiluliivit. Bandeau on Gina Tricotista ja oon ostanut sen joskus maaliskuussa. Oon tosi tyytyväinen näihin ostoksiin, ja olin itseassa jo pitkään etsinyt näitä mitä tänään hankittiin, eli eivät olleet mitään hätäostoksia. Tuota maksihametta oli myös toisessa värissä, sellanen vähän niinku persikka mutta aattelin että toi harmaa oli vähän kivempi. Ja noi sortsit, olit pitkään halunnut sellaset housut jotka pysyis mun päällä ilman vyötä joten ihan kiva että nämäkin löytyivät :D Ei mulla tällä kertaa muuta, huomenna mennään varmaan taas mökille niinku oltiin eilenkin! :)

2 kommenttia:

ainomursu kirjoitti...

aa sullakin on blogi :) kivoi vaatteita, tykkään ite varsinki tost farkkupaidast ~


daydreams & spiderwebs

Nelli kirjoitti...

Aa moi ! :D ja kiitos (: