perjantai 7. kesäkuuta 2013

Oranssit dipit ja muuta kesäilyä



Oikeesti antakaa mun itkeä, miten mä oonkaan melkein unohtanut tän koko true directioneerauksen, ai että. Nyt mä aloin yht'äkkiä kuuntelemaan näitä 1D:n uusia ja vanhoja biisejä, ja etenkin niistä vanhoista ajoista tulee sellanen EI MÄ EN HALUUUU ET ON NYT VAA MÄ HALUUN ET ON 2012 - olo, mutta en mä sitä jaksa tähän nyt purkaa kun kaikki täällä ei kuitenkaan oon directionereita. Eikun sitä mä vielä, että se hajuvesihän on tullut vai tulee, en tiiä, suomeen ainakin vasta joskus vuonna 2040 mutta sitä odotellessa...!

Eli otin tosiaan oranssit dipit. No ei vaiskaan! :D Kyseessä oli heti pesussa lähtevää ainetta. Pikke halus ostaa jotain hiuspuutereita Seppälästä ja tehdä sille värikkäät dipit, niinku Soikullaki on, daa. Anyway, siellä ei tietenkään ollut jäljellä muita värejä kuin jotain vihreetä ja oranssia, jotka me sitten ostettiin. Pikellä ei oikein onnistunut ja sitten se suuttu mulle kun mulla onnistui ja se itse oli laittanut sitä virheää väriä tyveen, joten voitte varmaan kuvitella miten hirveeltä se näytti :D Ja tummissa hiuksissa toi ei tietenkään erotu yhtä hyvin kuin jos olis blondi, joten mulla siinä nyt ei nää kovin suurta eroa koska mulla on muutenki vaaleet dipit. Eli oranssit dipit vain noissa kuvissa missä mulla on toi ruutupuku päällä. Tänään tultiin mummilta takaisin kotiin ja tänään otetuissa kuvissa mulla on valkoinen paita. Ja oranssit feikkidipit pesty pois. Mitä mä tässä enää höpisen, kuvat ... ! alhaalla päin...
 

6 kommenttia:

Vanilja kirjoitti...

Sul on hieno ulkoasu :)

Nelli kirjoitti...

Kiitos (:

Salla kirjoitti...

Ah nuo dipit! Minäkin haluan! :D Ja tuo valkoinen paita, ah...

Nelli kirjoitti...

Haha, kiitos :D

Sieni mies kirjoitti...

kiva tää blogi, vois jäädä ehkä seurailemaa(:
hullusieni.blogspot.fi

Nelli kirjoitti...

Kiitos, ja jää ihmeessä! ;)