lauantai 8. kesäkuuta 2013

Insider-miittiä ja uusi banneri


Tänään me oltiin Finnish Insiders (eli ex. finnish directioners, mutta se nimi on vaihtunut ja ei keskity enää one directioniin todellakaan xd) - ryhmän minimiitissä, meitä oli joku 12-15. Oli toooosi kivaa, vaikka en tuntenutkaan niitä tyttöjä aluksi kovin hyvin niin kaikista paljastu tosi kivoja tyyppejä ja nii hauskaa oli :) Mä en itse kovin paljoa kameraa käyttänyt, eli oikeestaan noi kolme ylintä kuvaa on ainoat mitä otin. Me otettiin yhteiskuvia niiden muiden kameroilla joten jos joku laittaa niitä faceen niin voin poimia sieltä tänne mutta tuskin jaksan :D Mmmh anyway, tein myös uuden bannerin ja ton sivugadget kuvan, mitäs tykkäätte? Vähän kesäsemmät kuin ne edelliset. Ja huomenna mä meen Heinolaan mummille ja jos mun tädillä on kone mukana niin voin tehdä sillä sitten postauksia yms katotaan! :) Huomiseksi on jo postaus valmiina joten ei huolta! JA AINIIN! Kattokaas kenen kanssa mä ja Milla otettiin kuvat, oikeesti ihan mahtavaa, Niko on nii ihana! :) meillä on melkein samassa kohtaa noi kauneuspilkutkin!

Ja mua voi seurata instassa nimellä Nelliih_

2 kommenttia:

Sirkku kirjoitti...

ihania kuvia ja kiva banneri! :)

Nelli kirjoitti...

Kiiitos paljon! (: