maanantai 6. toukokuuta 2013

Kevätjuhliin mekkoa...

Sunnuntaina eli eilen me oltiin äitin ja Piken kanssa Jumbossa etsimässä meille jotain kevätjuhliin. Mulle löytyi tää aivan uskomattoman ihana mekko Zarasta! Oon tosi tyytyväinen, koska oon ettinyt jotain just vastaavaa, ja itseasiassa värikin on tosi kiva. Tää on kyllä aika pitkä, joten helmaa me lyhennetään jotain vähän yli 5cm, jotta pystyisin käyttämään tätä myös matalilla kengillä enkä vain noilla koroilla, mitkä mulla on kuvissa. Ja siitä puheen ollen, ostettiin myös stokkalta mulle valkoiset nahkaballerinat, ihan sellaset klassiset vaan. Niistä en muistanut ottaa nyt kuvaa. En ole vielä päättänyt, että mitä aijon tän mekon lisäksi pukea, siis. bolero, neuletakki yms. Laitan varmaan myös jonkun korun, mikä sopisi tuohon ihme koristeeseen tuossa vyötärollä. Heh, ei mulla oikeestaan muuta, pitää kattoa! :)

Ei kommentteja: