perjantai 3. toukokuuta 2013

Bloglovin ja bikinien metsästystä

 
 

Moikka kaikki!
Eli tänään viimein perjantai - en kyllä ymmärrä kuka neropatti on päättänyt että mulla on tänään seitsemän tuntia pelkkiä lukuaineita... noh, siitäkin selvittiin. Viime aikoina mun elämä on ollut vähitellen taas valoisampaa, siis kirjaimellisesti lumet on lähteneet (jes! woop woop!) ja aurinko paistaa. Eli kesä tulee. Vaikkakin ollakseni nyt todella masentava, niin kyllähän tuolla ulkona tällä hetkellä näyttää ihan kamalalta kun puissa ei ole lehtiä. Anyway, Milla tuli meille ja me metsästettiin meille uusia bikineitä netistä. Selattiin mm. Ginan, H&M:n ja BikBokin nettikauppoja, ja tiistaina meidän suunnitelmissa olis mennä sieltä keskustasta jotkut hankkimaan, tietysti myös Vilma ja Salla tulee mukaan! Aattelin nyt pääasiassa Ginaa, koska mulla on sinne se Millan antama lahjakortti.

Asiasta toiseen, BLOGGER LOPETTAA GOOGLEN SEURAUSPALKIN KÄYTTÄMISEN, eli teidän täytyy, mikäli haluatte (ja toivon niin!) niin siirtyä seuraamaan mun blogia BLOGLOVIN'in kautta. Mua ärsyttää, että tää nyt menee näin, mutta en voi vaikuttaa asiaan mitenkään ja en tosiaan tiedä miksi seurauspalkki poistetaan. Mutta useat bloggaajat ovat keksineet alkaa käyttää bloglovinia, joten mäkin otan sen käyttöön.

BLOGLOVIN on ilmainen, ja kirjautumiseen tarvitaan joko uuden käyttäjän luominen (helppoa) tai facebook-tili. Se toimii vähän kuten bloggerin lukuluettelo, eli mun seuraajamäärä näkyy sitä kautta ja sinne ilmestyvät aina uudet postaukset. ANONYYMEILLE TÄMÄ EI OLE TARPEELLISTA.
Tässä vielä pienet ohjeet jotka kopioin Elinan blogista! Kiitos siis! :-)


1. Mene sivulle bloglovin.com/import/reader.
2. Kirjaudu sisään / luo tunnukset. Se on ilmaista ja sen voi tehdä myös Facebook-tunnuksella.
3. Klikkaa sinistä nappia jossa lukee "import from Google Reader".
4. Klikkaa sinistä nappia jossa lukee "anna käyttölupa"/"allow acces".
5. Odottele, ja valmista on!

2 kommenttia:

näin mulle sanottiin kirjoitti...

mulle ainakin sanottiin et toi googlen rss-lukijan (eli google readerin) käytöstä pois otto ei vaikuta bloggeriin? :D tai siis en oo varma mut jotenkin ne on kai kaks eri googlen "sovellusta" jotka on osittain samaa mut sit ei kuitenkaan. okei vähän kämänen selitys mut jos toi bloggerin seurantasysteemi poistuis niin kai siitä sanottais erikseen bloggerin etusivul eikä pelkästään siel google readeris? :D

mut kivoi kuvii, toivottavasti löydät jotkut ihanat bikinit! c:

Nelli kirjoitti...

Aijaa, no kumpa asia olis noin, en kyllä tiiä yhtään. Oon vaan lukenut niin monelta että se poistuis käytöstä, mutta pitää nyt kattoa miten käy. Toivon että sitä ei poistettais. Mutta joo kiitos, yritän löytää! :)