lauantai 6. huhtikuuta 2013

Why don't you leave your name and your number?


Siis huom, noi kukat on viimevuodelta. Tänä vuonna niitähän ei vielä kasva ja jokainen on varmaan huomannut sen...! Anyway, ei nyt oo mitään kovin erikoista kerrottavaa. Eilen oltiin kemiantunneilla käymässä Helsingin jätevedenpuhdistamolla, ja siellä haisi ihan järkyttävältä. Ja sitten Titillä oli muutenkin hirveen paha olo jo valmiiks, ja kyllä multakin meinas laatta lentää (en ikinä sano noin...) koska haju oli niin kamala. Ja mulla oli ne mun uudet vanssit jalassa, ja eiväthän ne saaneet kuin muutaman kuraläiskän päivän aikana. Että joo kiva kun tulin kotiin niin ensimmäiseksi hinkkasin ne liat irti. Vaikka arvattavissahan tää oli. Iltapäivällä olin Millan, Vilman ja Sallan kanssa. Ja tänään mulla nousi kuume 37,8'c eli nään suunnilleen harhoja parhaillaan. No ei, mutta en tiiä pääsenkö huomenna sinne jonnekkin Belieber-miittiin, jonne me noiden MVS:n kanssa aijottiin mennä. Pitää kattoa. Toivottavasti te muut pysytte terveinä vaikka nyt onki tätä flunssaa liikkellä!
 
// kuvat on sitten eiliseltä. Kipeenä mä en todellakaan näytä tolta :D

Ei kommentteja: