keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

When I'm gone



Hei! Meillä on musiikissa tulossa sellasia henkilökohtaisia esiintymisiä opettajalle, ja oon tässä pitkään miettinyt että mitä ihmettä mä oikein siellä esittäisin, kun vaihtoehtoja on aika paljon...! Eli ensin harkitsin jotain esim. One Directionin, Justinin tai Little mixin biisin laulamista ja säestystä pianolla. Mutta sitten tänään kekkasin, että teenkin tämän, eli Cupsin! Oon harjoitellut tätä vasta muutaman tunnin, joten en todellakaan oo mikään mestari vielä. Mutta musta tulee kyllä, you'll see! ;) Ja sen lisäksi, (äidin toivomuksesta) mä aijon soittaa jonkun mun pianon tutkintokappaleista. Tutkinto tarkoittaa ns. yhden tason suorittamista, ja mulla on toukokuussa tulossa 2/3. Tutkinnot suoritetaan muutamien vuosien välein, mun tapauksessa on kulut kolme vuotta. Anyway, joku näistä kappaleista sopii hyvin myös tähän hommaan, joten mulla on sitten kaksi esitystä tulossa. Pianossa ei kyllä pitäisi olla mitään ongelmaa, mutta tota cupsia ja laulua JA SANOJEN MUISTAMISTA pitää vielä vähän hioa :D

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oot ihan sairaan hyvä ja sun ääni on ihana!!!

Anonyymi kirjoitti...

ihan sikakiva!!! =D
Oon itekki harjotellu tota joskus, mut en oo läheskää yht hyvä ku sä ;))
Kannattaa oikeest esittää toi, oot tosi hyvä ja sul on ihana ääni!!!
:))) <3

Nelli kirjoitti...

ano1: No voi kiitos :D
ano2: Kiitos paljon! :) ja esitän