sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Tihvon, Tahvon, Tuhvon ja Tehvon paardit

Moi! Kuten oon jo moneen kertaan sanonut, juhlittiin Millan, Vilman ja Sallan kanssa mun synttäreitä eilen. Oli ihan tosi kivaa, syötiin niin paljon että mahat meinas haljeta, katottiin leffoja ja kuvailtiin ulkona. Sain tosi kivoja lahjoja, mutta niistä saatte sitten kuvat myöhemmin, eli huomenna. Nää oli myös tehneet mulle aika mahtavan kortin, jonka toisella puolella oli itseasiassa kuvia, mutta ne oli vähän sellasia sisäpiiriläppiä niin ei tullut sitten kuvaa :D Ja kyseessähän oli yökylä, joten aamulla me tehtiin sitten niin, että koska asutaan semi lähekkäin, kaikki kävi kotona vähän siistiytymässä ja sen jälkeen syötiin meidän jäätelöt pihalla loppuun. Ja tuli kyllä ihmeen kesä fiilis, oli niin lämmin ja parin ampiaisen takia me muutaman kerran jo kiljuttiinkin... XD. Iltapäivällä mun täti, eno, mummi, kummitäti ja sen lapset tuli meille kakkukahveille. Sain mun kummitädiltä tosi kivoja vaatteita (joista kuvat myöhemmin)! Muilta olinkin saanut lahjat jo etukäteen, eli kännykän ja noi kengät. Toivottavasti ei menis tää sää yhtään kylmemmäksi ja lämpenis vaan entisestään!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi, oot tosi kaunis! Toi sun mekko on ihana ja näytät tossa yhessä kuvassa misnoot yksin nii mallilta :)

Nelli kirjoitti...

Haha no voi kiitos! :)