keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Instagram

 

 
Päätin tulla nyt teille postaamaan, vaikka ei mulla mitään erikoista sanottavaa olekkaan! :) Paitsi mitä nyt enää 9 päivää Justiniin, huomenna hissan koe, josta mulla on kauheet paineet etten vaan mokaa sitä (näin sellasta painajaista missä meijän hissan ope tuli sanomaan mulle että "Nelli sä kusasit tän kokeen nyt ihan täysin!! mä en tiiä mitä tekisin sun kanssas" toivotaan ettei mun unet käy toteen...). Anyway pitäis siihenkin varmaan vähän vielä lukea, mutta enimmäkseen mä aattelin tässä kattoa ton One Directionin live tour dvd:n kun viime kerrasta on  pikkasen aikaa ja syödä jäätelöä. Lauantaina olis sitte mun synttärijuhlat jeejee! Samanlaiset kuin viime vuonnakin odotettavissa, että niistä sitten myöhemmin varmasti paljon kuvia :3
 



3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

OI oot nätti! :)))

Anonyymi kirjoitti...

tuun aina tosi hyvälle mielelle sun postauksista ;)! jatka samaan malliin ja WOU tuo eka kuva, ootpa kaunis!!:))

Nelli kirjoitti...

Ano1: haha kiitti (:
Ano2: Kiitos tosi paljon, et arvaakaan kuinka mukava toi on kuulla! :)