sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Helmat hulmuten

Kuten lupailin, niin tässä näitä synttärilahjoja! Vaatteet tosiaan mun kummitädiltä ja muut ihkupihku-jutut eli kännykkä-tarra ja ripsari Vilmalta, Sallalta ja Millalt, ja sit lisäks Millalt vielä Ginan lahjakortti, Angry Birds lakua ja Toblerone putki. Sain myös yhdet pikku jutut vielä mutta niistä ei nyt suosiolla otettu kuvaa, pahoitteluni.
 
Nyt alkoi taas yksi uusi kouluviikko, ja täytyy myöntää että jännitys on aika kova, jäljellähän on enää vain neljä päivää! Siis minne, no Justinin keikkaan. En oo vielä yhtään ehtinyt suunnitella mitä aijon tehdä silloin, joten taidanpa aloittaa aivan kohta. Arvaatte varmaan keiden kanssa oon sinne menossa, ei mun tarvitse edes kertoa. Toivon ettei kukaan tuu spämmäämään mua millään vihakommenteilla, koska tää aihe on mulle tosi tärkeä. Mutta en aijo jauhaa siitä tällä kertaa enempää, koska telkkari kutsuu mua luokseen, joten näkemiin!
 
 
Maksimekko on mun kummitädin vanha, muut vaatteet (kai) hänen kaupastaan Gaudetesta.

2 kommenttia:

Soffau kirjoitti...

Hirmu cool toi mekko!!!! <3

Nelli kirjoitti...

Kiitos, oon samaa mieltä! :)