lauantai 27. huhtikuuta 2013

BELIEVETOUR in Helsinki Finland !

Hei! Kerron nyt yhdestä mun elämän tärkeimmistä päivistä, eilisestä, eli Justinin keikasta ja kaikesta sitä edeltävästä belieber-jutuista! Tämä postaus sisältää paljon kuvia ja videoita! Eli aamulla mentiin ensin #wtfJB tapahtumaan, tai no oikeastaan Milla ja Vilma meni joskus ysiltä, mä tulin kympin ja yhentoista välillä ja Salla tuli joskus yhdeltä. Siellä esiintyi monia artisteja, mm. Robin ja Diandra, ja sitte MG:n yllärifiittaajina oli arvatkaas vaan keitä (kattokaa kuvat OMG)! Justin ei osallistunut tähän tapahtumaan.
 
 
 
Tämän tapahtuman jälkeen oli vielä kolme tuntia Hartwallin ovien avautumiseen, joten me mentiin junalla Pasilaan ja käytiin siinä asemalla Hesessä syömässä. Jokaisen annos oli suunnilleen tälläinen: "Yks juustoateria kokiksella, sit neljä nugettii, ja sit yhks pehmy tol mansikka-kastikkeella."
Sen jälkeen me käveltiin Hartwallille, siellä satoi, mulla oli sellanen hieno oranssi sadeviitta, Milla ja Vilma teki Vilman sadeviittaan toisen päänreiän ja Salla seisoskeli sateessa tai muiden sateenvarjojen alla! :D Oikeestaan koko päivä me kyllä jonotettiin jotain, joko eturiviin, heseen, lipputarkastukseen, vessaan yms. Ihmisiä oli TODELLA PALJON ja se permantojonottajien leiri näytti enemmänkin joltain slummilta...! Lopulta meidän odotus palkittiin ja keikka alkoi. Ensin Robin lämppäs klo 19.00, ja Justinin piti aloittaa kahdeksalta mutta se oli jotain tunnin myöhässä. Ei se meitä kovasti haitannut, sillä keikka oli joka tapauksessa uskomattoman hyvä! Tietysti mua harmittaa kun joillain tutuilla oli mennyt se Meet&Greet aika huonosti, mutta tietysti ymmärtäähän sen että Justin on aika loppuun palanut jo. Mahtavaa kuitenkin oli!
 

 
 
Tuossa alussa kuuluu kun mä kiljun OOHH MYY GOOOD :D

 
 
 

7 kommenttia:

Soffau kirjoitti...

Hei moi ihihi pakko sanoo että näin sut siellä hartwallin pihalla! Mut oliko sul järkkäri tuol keikal ku nui hyvii kuvia o: :3 ?

Nelli kirjoitti...

Aijaaaa kiva! :D:D olin kyllä varmaan aika järkyttävän näkönen kun mulla oli se porkkanapuku (oranssi sadeviitta) :D Ja ei ollut järkkäri vaan tää mun digikamera joka on kyllä lähes järkkärin tasonen koska tosiaan aika hyvä laatu näissä kuvissa! (:

Anonyymi kirjoitti...

siis mil taval menny meet & greet huonosti ? :0

Anonyymi kirjoitti...

oliks permannolla vai missä istuit? :)

Nelli kirjoitti...

Ano1: no siis justib oli ollut tosi väsynyt ja tilanne on menny ohi aika npeasti, näin mä kuulin. Mutta ymmärrän kyllä täysin koska Justinhan oli ollu kipeenä ja sen kiertue on jatkunut jo tosi pitkään.

Ano2: istuttiin alakatsomossa, katsomo 106 :) eli ei permannolla

Anonyymi kirjoitti...

huh huh mikä meininki :) kylmät väreet vaan kulkee selkää pitkin...

Nelli kirjoitti...

Jep, siellä oli aika hienoo! :)