sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Viikonloppu


Hei! Tämä viikonloppu onkin ollut aika kiireinen, ja suurimman osan ajasta olen viettänyt keskutassa. Lauantaina tosiaan oli se Justinin 19v-paraati, ja me käveltiin Aleksanterinkatu päästä päähän (siitä Stokkan kohdalta Tuomiokirkolle), ja laulettiin samalla "If I was your boyfriend, Everything's gonna be alright, Baby baby baby ooh...". Oli tosi kivaa, mun kanssa siellä oli Vilma, Siiri ja Salla. Ja Siiri ja Salla on siis Vilman luokkalaisia, Siiri on ollu mun kanssa samassa Jeesuskerhossa ja Salla oli joskus mun kanssa samalla luokalla. Mutta Siirihän EI OLE belieber :D Anyway, käytiin myös Vilman kanssa syömässä noi jougurttijäätelöt, ja olivat oikein hyviä! (: Sen jälkeen me mentiin vielä Vilmalle syömään sitä perjantaista kakkua, ja Millakin pääsi paikalle kun sen treenit loppu.
    Sitten tänään mentiin Annin kanssa kattomaan Lumoava Kirous tennispalatsiin! Se oli ihan ok, mutta ei kuitenkaan mun mielestä vetänyt vertoja esim. Twilightille tai Nälkäpelille. Aamulla tuli aika kiire kun olin vielä yökkäri päällä koneella ja huomasin, että hei jee - kello on 11:11! Hetkonen 11:11... Se leffahan alkaa 12.10!! Mutta ehdin kuitenkin kun pikkasen juoksin, hehheh! Tämän jälkeen kiertelin Kampissa ja Forumissa ja odotin että äiti ja Pikke tulis keskustaan. Kun ne tuli, me venattiin vielä Caddea ja mentiin Amarilloon syömään. Oli oikein kiva viikonloppu, paitsi että mä ehdin jo kelata että alkoi joku uus loma taas. No ei alkanu, harmi.

Ei kommentteja: