sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Put your new shoes on, The new you on









Aika hienot, eikö? Siis nää on just niin ne mitä mä oon jo pitkään halunnut. Eli iso kiitos mun tädille Caritalle, joka osti nää mulle synttärilahjaks (vaikka mun synttärit on siis vasta 11.4 mut siis tää oli tällänen etukäteen ostettu...)! Ensin olin aatellut, että olisin hankkinut ne Britannia-converset, mutta sitten paikan päällä siellä yhessä kenkäkaupassa Ruotsissa näin ne, niin mietin heti että joo, noi mä haluan. Siis tietysti tähän vaikutti ehdottomasti toi merkkikin (ja koska Kianilla ja JC:llä ja niil muil on Vanssei), mutta toisaalta noi nauhat oli niin ihanat ja värejä oli jotain pinkki, v.punainen ja keltainen jne, ja toi v.punainen oli ehdottomasti mun suosikki niistä, joten nuo lähtivät sitten mun mukaan! (:
 
Ja kuten varmaan joku ymmärsi, niin mä olin siis viikonloppuna Ruotsissa. Aika tapahtumarikas tääkin risteily oli, joten laitan sitten mahdollisesti jonain päivänä tällä viikolla, jos ehdin niin jo huomenna maanantaina tai joku muu päivä video-koosteen, kuvia ja pari muuta ostosta. Joten ei mulla tällä erää muuta, myöhemmin sitten lisää! (:

Ei kommentteja: