torstai 14. helmikuuta 2013

Valentine's day


Moikka!
Eli ensinnäkin hyvää ystävänpäivää kaikille mun lukijoilleni ja muillekin! (: Tänään tosiaan oli myös penkkarit, ja sen lisäks MÄ saavutin niin hienoja ja suuria asioita joita ei voi edes sanoin kuvailla, mutta sen voin paljastaa että ne huipens mun stalkkerin uraa hieman korkeemmalle pykälälle...! Ja en kerännyt tänä vuonna yhtään karkkia koska oon tehnyt sitä edellisinä vuosina niin paljon että en enää jaksanu kyykkiä siellä maassa jonkun muovipussin kanssa. Vaikka ymmärrän niitäkin joilla tää on eka kerta kun näkee penkkarit, mulle tää kuitenkin on jo öö viides kerta. Anyway, toi paita on siis sieltä Lahdesta ja innoistuin vähän tekemään tollasia syvällisiä tekstejä noihin kuviin. Nyt kuitenkin oottelen että Milla pääsis koulusta ja kohta jos Madde herää sen unilta (se nukahti ton kuvan jälkeen uudelleen) niin vien sen lenkille! (:


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tosikiva postaus ja ihanaa et panostat! Hyvää ystävänpäivää!<3
T. Pitkäaikainen lukija

Nelli kirjoitti...

Kiitos paljon, mukava kuulla että tykkäsit! (: ja kiitti !

Anonyymi kirjoitti...

Oii ihana paita!! :) sulla on tosi ihana blogi ja sitä on kiva lukee! Hyvää lomaa<3 mitäs aiot tehä?

Nelli kirjoitti...

Kiitos paljon! (: Aijon olla oikeestaan kotona vaan, mun mummi ja täti tulee meille ja myös aattelin olla kavereiden kanssa :) Ja hyvää lomaa sullekin! (: