perjantai 22. helmikuuta 2013

One Direction - One Way or Another - selostukset by Nelli



Siis tuota noin juu tää tosiaan ilmestyi pari päivää sitten ja oon nyt tuijottanut tätä tässä pari kertaa jo ja oon ihan kikseissä ja yritin kuunnella sitä samaan aikaan kun kirjotin tätä mutta en pystynyt koska haluun nähä sen videonki  ja nyt kuuntelen sitä tästä upotuksesta ja oikeest asdasfasafasfqwerasdf mulla ei oo mitään suosikkia näistä koska en pysty mitenkään laittaa niitä järjestykseen mut siis ensinnäkin toi kun Harry on noiden miesten sylissä on ihan älyttömän söpö kohta ja kun se heiluu ton oven luona tuol Zaynin takana, josta päästäänki Zayniin joka herää sieltä sängystä ja aweeeh ja on nii cute tos kävellessää ja NIALLERRIIIi suihkussa ja bussissa ja hyppelee niin ilosesti Ghanassa aaaaawwwhhh !!! Ja Liaam ja shake shake Louis ja Niall ja noi Ghanan lapset ja LOOUUIISS awwhhawwh se on nii ihana kattokaa nyt sen naamaa noi lapset rakastaa sitä ja hehe jaaaaa...... NANANANANANAN NNNANANNAA pyöriiii ah ahah Lontoossa japanissa ghanassa OMG 2.05 HARRYY ja Nialleri kylpyammeessa 2.13 kattokaa tota Ghanalaista nois sinisis sortseis :D ja 2.15 kuolin just aawwhhh ahah mun lempi liike sitte ja shake shake jonossa kuljetaan ja vapauden patsas halaa harrii ja voi luoja Loun hiukset ja jonossa kattokaa Louisii ja Niallii sielläki ja hehe Harri törmää Louisiin hihihi ja hahhaha mikä toi kieli oli !!! Eikä korsetti ja awwhh zaayyyyyn ja nialll  KATTOKAA NOI LAPSET RAKASTAA NOITA Jeeeeee !!!! :)

En vois olla ylpeempi noista.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kuka on paras one directionist?

Jessica ja Venla kirjoitti...

Kivoi kuvii :D

Kurkkaathan ja käythän kyselemässä?
http://twostars-inthesky.blogspot.fi/2013/02/kyselemaan.html

Just me.. kirjoitti...

Homo niall :---D Eiku oikeesti kuinka gayltä toi näyttää ::D Kiva videohan se on, häpeen sanoa mut oon kai jotenki koukussa tohon... dafuq? Jaja sit true gay katse ku se korsetti ::D Ja kehtaavat viel väittää et ne on heteroja, NOUP. eioletokimitäänpakkomiellettähomoihinälkääymmärtäköväärinkiitos

Nelli kirjoitti...

ano: eiks tossa teksissä lue että mä en pysty laittaa niitä järjestykseen! :D

jessica ja venla: hihi kiitti gifit on kivoi (; ja juuh !

maariaaa: NO OOKKOO mun täytyy myöntää et se näyttää aika gaylta ja toi suihkukohtaus on nii sexy :DD:DXDDXDD mut anyway SIIS YMMÄRRÄTSÄ MUN VAIKUTUKSEN EKA ALLU JA NYT SÄ !! :D ja no nii niallil ja harryl ei oo tyttöystävii et ehkä ne on vähä gay mut lou on nii hetero ku vaa voi olla etenki tos korsetti kohas :D:D moi kultsi