sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Muodin vuosikymmenet

Heippa pitkästä aikaa! Eli ensinnäkin isot pahoittelut tästä kauheasta viikon postaustauosta...! Mulla ei vaan oo ollut mitään materiaalia eli kuvia, videoita tai muita juttuja joita oisin tänne voinut laittaa. Tai no olihan mulla vähän, mutta laiskuuttani en ehtinyt niitä täällä julkaista, ja päivä videona-postaustakin yritin väsätä, mutta sitten unohdin kuvata kotona joten se meni vähän pilalle. Ei syytä huoleen, oon kuitenkin tekemässä sellaset päivä videona & - kuvina postaukset, mutta pitää nyt kattoa että milloin ehdin.

Joka tapauksessa, olin tänä viikonloppuna Lahdessa mun tädin Annelin luona, ja me käytiin kattomassa Hair-musikaali (joka oli tosi hyvä!) ja sitä ennen syömässä ja vähän kaupoilla. Anneli myös antoi mulle tämän ihanan Muodin vuosikymmenet - kirjan, ja laitoin tähän muutamia kuvia siitä. En oo vielä ehtinyt lukea sitä, mutta hyvältä vaikuttaa!

Olisin laittanut tähän vielä jotain pientä videotakin mutta en enää ehdi kuvata sitä koska Piken pitää alkaa lukee sen kokeisiin viiden minuutin kuluttua, joten myöhemmin! (:
Paita & hame Esprit

Ripsiväri YSL
Pitsitakki Annelin vanha / Edc Esprit

Ei kommentteja: